نیمکت فلزی با قیمت ارزان
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نیمکت فلزی

نیمکت فلزی با قیمت ارزان

نیمکت فلزی زیر مجموعه از تجهیزات رفاهی شهری است که به منظور ایجاد فضایی برای نشستن و رفع خستگی در اختیار شهروندان قرار داده می شود. نیمکت فلزی در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل پارک ها، فضای سبز، تفرجگاه ها، خیابان ها، پیاده روها، محوطه ادارات و... مورد استفاده قرار می گیرد. در انواع مختلفی همچون لوله ای، چدنی و CNC تولید می شود. بنابراین نمی توان نرخ ثابت و معینی را برای آن در نظر گرفت. مجموعه تحرک سازان ایده نیمکت فلزی را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما متقاضیان عزیزدر صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نیمکت فلزی ارزان

نیمکت فلزی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات مورد استفاده در فضاهای باز شهری و مکان های عمومی است که توانسته نیازهای شهروندی را به خوبی رفع نماید. شهروندان می توانند با هدف نشستن، استراحت کردن، گپ زدن، مطالعه کردن و... از این محصول استفاده کنند. قیمت نیمکت فلزی به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع رنگ، تعداد سفارش و... بستگی دارد. این عوامل می توانند باعث گران و یا ارزان شدن قیمت نیمکت شوند.





:: برچسب‌ها: نیمکت فلزی با قیمت ارزان، قیمت نیمکت فلزی، قیمت نیمکت فلزی پارکی، قیمت نیمکت فلزی ساده، نیمکت فلزی، نیمکت فلزی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: